Min blogg och din guide till Berlin. Här skriver jag om mina upplevelser i Berlin, om restauranger, barer, caféer och annat som är värt att uppmärksamma. I denna charmiga, festliga, dekadenta, underbara stad!

lördag 19 juli 2014

Frukost på Futuro


Idag blev det frukost på trevliga Café Futuro i Neukölln. I likhet med många andra ställen här i Berlin är det ett café på dagen och bar på kvällen.



De har många fina frukosttallrikar. Själv valde jag deras Käsefrühstück, med bl a fyra sorters ost, bröd, ägg, hemmagjord marmelad och frukt. Till det drack jag en läskande iskaffe. Inte fel när termometern rusar mot 30 grader!




De har wifi, men just idag funkade det tyvärr inte.

VAD: Café Futuro, café/bar i Neukölln
VAR: Pannierstraße 12 (Neukölln). U Hermannplatz
NÄR: Fredag-söndag från 10, måndag-torsdag från 18. Open end
PRISNIVÅ: Låg-mellan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar