Min blogg och din guide till Berlin. Här skriver jag om mina upplevelser i Berlin, om restauranger, barer, caféer och annat som är värt att uppmärksamma. I denna charmiga, festliga, dekadenta, underbara stad!

lördag 31 oktober 2015

Kommande konserter i Berlin

De närmaste veckorna blir något av ett himmelrike för alla popnördar i Berlin! Nu på tisdag den 3 november kommer José Gonzales till Tempodrom. Den 9 november spelar Death Cab For CutieHuxleys Neue Welt och två dagar senaste är det dags för Mercury Rev att inta scenen på Postbahnhof Club. Den 16 november återkommer äntligen Beach House till Berlin för en spelning på Huxleys Neue Welt och den 18 november spelar DeerhunterHeimathafen Neukölln! För närvarande finns det biljetter kvar till samtliga utom Deerhunter.




För egen del så har jag dessvärre en del andra planer som krockar, men jag kommer i alla fall att gå på Beach House-spelningen! Så här skrev jag för övrigt om deras senaste konsert i Berlin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar